4 Januari 2011 =)

4  Dagar ha redan gått av det nya året.

Den 1 Januari
va vi bara hemma o gjorde ingenting. Lite tråkigt tycker jag o så blir jag så rastlös. Men Mamma ha lite ont efter operationen så hon känner inte riktigt för att göra nånting.

Den 2 Januari Va vi faktiskt ut o åkte pulka. Mamma tänkte att vi kunde låna en pulka av Alex o gå ut i snöhögen utanför oss men precis när vi kom utanför dörren så kom Ullis o Ewwe plus massa barn o gick förbi med massa pulkor. Dom såg att vi oxå skulle åka pulka så då fråga dom om vi ville föja med o det ville vi såklart =)
Men jag åkte bara nerför backen 1 gång med Ullis sen ville jag mest bara stå brevid Mamma o dricka varm oboy som jag fick av Ullis =)

Den 3 Januari Va jag med Alex o Tindra hemma hos dom hela dagen =) Äntligen fick jag vara med dom. Jag va bara hem o åt middag o sen gick jag tillbaka o så va jag där tills det va dags att sova. Då kom Mamma in o hämtade mig =)


Den 4 Januari Ja idag ha vi varit på BVC med Thilo. Det va dags att väga o mäta honom igen =) Jag lekte i lekrummet som vanligt medans Mamma va inne hos doktorn o vägde =) Sen när Mamma va klar stannade vi en stund så jag fick leka lite mer. Hon är snäll min Mamma.
När vi kom hem fick jag jordgubbar av Mamma som hon köpt till mig. Jag Älskar Jordgubbar.
Efter de gick jag o knacka på hos Alex men dom skulle städa i grejja idag så jag fick inte leka idag =( Men det gick bra att vara med Mamma oxå. Vi satt i soffan o kramades o tittade på barnprogram =)
Nu på kvällen ha jag tittat på film på mitt rum, hade lite ont i magen o då tycker ja de är skönt att ligga o titta på film.

Nu är det Natti Natt som gäller.
Sov Gott

<3 Puss Puss <3


Åker Pulka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0