28 Januari

Idag ha jag varit hemma med Mamma o Thilo =)

Vi började dagen med mys i Mammas säng o tittade på barnprogram o efter det blev det frukost. Jag fick Tomte gröt =) När vi va mätta o belåtna så skulle vi göra Hand o Fot av tryck. För mig gick det jätte bra men Mamma lyckades inge vidare med Thilo. Han skulle ha sin hand stängt hela tiden. Haha
Mamma ska göra ett nytt försök när han sover imorgon tro jag. Haha

Vi har även varit på Ica o handla fredagsmys =)
När vi kom hem städade Mamma lite medans jag lekte med min magiska sand o lite annat. Sen gick jag till Alex o LillTindra en sväng.

Mamma hämtade mig när det va dags för middag o efter det ville jag gå o lägga mig men det fick jag inte för Mamma så jag tog o badade en stund istället.

Efter badet lästa Mamma saga för mig o sen va det Natti Natt =)

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0