26 Januari

jag fick gå på dagis idag =) Mamma va osäker igår på om jag skulle gå eller inte eftersom vi skulle på Birsta o träffa Josefine o Lillan =)
Vi har varit i gympasalen o busat o så ha vi gjort massa annat. Ingen ute lek idag eftersom det va så kallt.

Efter dagis hämtade Mamma mig o så tog vi bussen till Birsta. Vi träffade Josefine o Lillan på Ikea för att äta med dom =) Tyvärr så va det bara glassen o kakan som va god. Inte maten, Haha

När vi hade ätit färdigt så fick jag gå till lekrummet o busa medans Mamma gick med Josefine o Lillan på Ikea =)
När dom va färdig så kom dom o hämtade mig o så gick vi in i Birsta City o där tittade vi på kläder o smycken o massa annat. Men Mamma handlade bara 3 st Bodysar till Thilo.
Bobbas kom oxå till Birsta när han slutade för Lillan ville träffa honom o så skulle vi på djuraffären o köpa mat till Tigra så då behövde vi bilen =)

Nu ha vi ätit middag o jag ska gå o sova. Är helt slut idag oxå. Fullt upp hela dagarna.
Imorgon blir det oxå fullt upp. Först dagis sen hem o busa i sen ska vi till en av Mammorna i föräldragruppen som Mamma o Bobbas gick i. Vi ska dit för att träffa alla andra bebisar =)

Men nu blir det sängen

<3 Puss Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0