25 Januari

Igår va jag på dagis o busa =) Busade så mycke när vi va ute att jag lyckades få skrapmärken i halva ansiktet. Vi åkte matta i backen  o jag ramlade av =( Hade ont i huvudet hela kvällen sen.

Men efter dagis åkte jag, Mamma o Thilo till BVC för att Thilo skulle vaccineras. Jag va så klart i väntrummet o lekte medans Mamma gick in med Thilo. Men när jag hörde att han skrek så va jag tvungen att springa o kolla.
Han skrek bara en liten stund o sen va det bra, Han va så duktig =)

Efter det tog vi bussen till Ica Maxi o där väntade vi först på Bobbas som skulle komma o handla med Mamma.
Jag fick vara i lekrummet medans dom handlade =)
När vi kom hem blev det middag o sen va jag så trött så jag gick o la mig o somnade direkt.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0