18 Januari

Hej hopp. Idag ha jag varit på dagis o busat =) Jag fick gå dit med Alex o LillTindra, Det tyckte jag va jätte roligt. Jag va så glad så jag nästan sprang till dagis.

Sen ha jag fått leka massor med Alex o alla andra kompisarna o förken Cissi är äntligen frisk igen =)

Efter dagis gick vi hem o grejjade lite o sen stekte vi pannkakor. Mamma gjorde som Pippi gör när hon steker pannkakor. Hon kastade upp dom i luften så dom vände på sig, Haha

Sen kom Fredrik o hämtade mig, Mamma o Thilo o så åkte vi hem till han o städade eftersom det skulle komma folk o titta på lägenheten. Dom är typ 10 st som ha ringt på den redan, Han la ut annonsen igår.
Det va 2 st som va o titta idag o den första ville inte ha den men dom andra va så sugen så dom knappt ville åka därifrån. Haha.
Så förhoppningsvis så flyttar min Fredde in här på våran gata redan i månadsskiftet =)

Nu ska jag sova så jag orkar busa på dagis imorgon o så sa vi kanske på Kyrkis =)

Natti Natt
<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0