17 Januari

Hej Hopp Alla Glada =)

Idag ha jag o Mamma städat lite precis som jag skrev igår plus att vi ha bakat dom där nya kakorna.
Dom blev hur goda som helst men inte så vacker. Haha, De viktigaste är väll att dom är goda.

Makroner
Japp här ha ni vårat första försök till dom omtalade Makronerna =)
V ska prova andra smaker o färger oxå såklart.

Vi har även varit ute o gått en promenad med Tigra o Thilo. Lillebror va trött o skulle sova lite i vagnen.
När vi skulle gå ut så kom det en jätte stor traktor o då blev jag jätte rädd. Jag trodde den skulle köra på mig. Hehe. Men det skulle det ju inte, den  va ju här för att skotta bort alla stora snöhögar som ha blivit här.
Vi ha ju fått så mycke snö så dom måste flytta undan den till den stora gräsmattan vid parkeringarna. Så där är det nu mera en JÄTTE stor hög med snö.
Men man får bara leka i dom stora högarna när Mamma eller nån annan vuxen är med säger Mamma. Det är farligt annars för tänk om traktorn kommer med massa snö o lägger den på oss som är så små. Då blir det inge bra.

Nu tror jag att jag ska ta o sova lite. Imorgon ska jag på dagis o busa =) Vi ska gå med Alex o LillTindra dit =)
Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0