16 Januari

Ja nu ha hela helgen gått. Vi har bara varit hemma o gjort väldigt lite. Vi hade tänkt åka skridskor i lördags men det va på tok för kallt ute för att göra de =( Så det blev en dag o kväll hemma bara.
Jag ritade o tittade på film för det mesta.

Idag ha vi oxå varit hemma. Men efter middagen åkte vi ut till Morfar o Sara o hälsade på lite. Hans, Inga Lisen o Monica va oxå där =) När vi kom dit så satt dom o tittade på bilder på tv:n. Då fick jag se bilder från när jag va lika liten som Thilo o från mitt dop. Det tyckte jag va lite konstigt, Jag förstog inte riktigt varför Pappa va med där. Himla konstigt dedär.  Sen fikade vi glass o surrade. Blev inget lång besök eftersom jag skulle hem o sova o Bobbas o Fredrik ska oxå sva tidigt eftersom dom ska upp o jobba imorgon.

Ja så mycke annat ha inte hännt här faktiskt.
Jag kämpar på med att sova utan blöja. Vissa dagar gå de bra o andra mindre bra.
Men snart så kan jag de där med =)

IMorgon ska jag o Mamma städa lite o så ska vi baka en kaka som jag aldrig ha ätit förut =)
Det är dags att börja prova sig fram inför mitt kalas säger Mamma. Haha =)

Nu är det sängen som gäller för mig.
<3 Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0