12 Januari

Idag säger vi GRATTIS till Josefine Holmgren och Andreas Grip =) Idag är det deras dag o vi hoppas att dom har haft en bra dag o får en bra kväll =)

Jag har varit på dagis o busat idag. Vi har varit i gympasalen o hoppat studsmatta o på det höga berget. Som vanligt så Älskar jag att vara där inne.
Sen så ha vi fått en ny kompis på våran avdelning oxå. Roligt med nya vänner.

Mamma hämtade mig tidigare idag eftersom vi skulle åka ut på Alnö o gå på Kyrkis med Mammas kompisar Fanny o Maria o Thilos kompisar Axel o Mejja. Jag hade ingen kompis som jag skulle dit o träffa men jag kan lova att det inte gjorde något för oj vad mycka barn det kom dit o oj vad roligt jag har haft. Det fanns massor med roliga leksaker o massa roliga tjejer att leka med. Jag ville inte alls åka hem när Mamma sa att det va dags.
Så det är tur att vi ska dit iallafall 1 gång i veckan =)
På fredag ska jag få följa med på babbysången oxå, igentligen så får man inte det när man är så stor som jag är men eftersom jag inte har nå dagis på fredagar så skulle jag få följa med ändå =)

Jag har även hunnit med att leka med Alex o LillTindra en sväng idag =)

Sen måste jag ju berätta att jag sov utan blöja hela natten o jag kissade ingenting i sängen =) Mamma säger att jag är världens duktigaste tjej =) =) =)

Nu ska jag ta o krypa ner i sängen o sova. Lite tidigare än vanligt men jag är jätte trött på morgonen så jag ska prova lägga mig tidigare ikväll.

Natti Natt
<3 Puss Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0