11 Januari =)

Idag ha jag varit på dagis =) Jag har haft hur roligt som hellst. Massa bus o lek med mina kompisar.
Jag sa nästan inte ens hejdå till Mamma när hon lämnade mig. Jag ville bara in o busa.

Men jag va ordentligt trött när Mamma väckte mig. Men Mamma sa att jag fick skylla mig själv eftersom jag varit vaken halva natten. Jag bara springer upp o ner säger hon. Kissa hit o kissa dit. Men inatt ha jag tittat på film fast jag inte får de. Jag ha ju lärt mig hur man startar en film. Men så får man inte göra säger Mamma.

När Mamma hämtade mig på dagis då ville jag inte gå hem o jag tyckte att Mamm kom förtidigt. Men tillslut så gick jag med på att gå hem, Bara jag fick krama alla komisarna först =)

Sen ikväll ha vi bara varit hemma o grejja. Jag ha buggt lite pärlplattor o surrat o tjatat o frågat o ja allt möjligt ha jag gjort, Haha.
Fredrik ha varit hos oss idag oxå =)

Nu ska jag krypa ner i sängen o jag ska vara lika duktig som Nova så jag ska sova utan blöja inatt =)
Sen får vi se hur det går men jag tror det kommer gå tok bra. Jag vill ju vara stora tjejen nu ju. Jag fyller ju snart 4 år.

Men sov gott på er.
Natti Natt
<3 Puss Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0