10 Januari

Uscha va tråkigt jag ha haft i helgen. Jag har inte haft någon annan än Mamma att leka med.
LillTindra fick magsjuka i Fredags så jag ha inte kunnat leka med dom.

I lördags va jag o Mamma ut en sväng. Medans Mamma skottade av hela baksidan så klättrade jag i den stora söhögen som traktorn ha gjort. Det va roligt o jobbigt. Jag åkte ju ner hela tiden när jag försökte klättra upp.

Sen så ha jag o Mamma ritat massor, o pysslat med lite annat. Igår skulle vi göra hand o fotavtryck med målar färg men Mamma hade ju varit så smart så hon hade lagt dom i förrådet o där ha dom såklart blivit förstörd. Men Mamma ska köpa nya färger så vi kan göra de =)

Idag är de Måndag o vi skulle ha varit med Annie, Emilia o hennes lillasyster Angelina men det blev inte så för dom hann inte med oss idag =( Tråkigt tycker jag, men vi får ta det en annan gång.
Jag ha iallafall lekt på rummet o tittat på tv idag.
Nu är Morbror Fredrik här o det tycker jag om. Han ha varit borta jätte länge, så nu ha jag väldigt svårt att låta honom vara. Sitter nästan i knä på honom o puttar o petar på honom hela tiden. Haha.

Men nu ska jag ta ett bad o tvätta håret för imorgon är de äntligen dags att börja på dagis igen =)
Det ska bli hur roligt som helst att få leka med alla kompisarna igen.

Natti Natt på er
<3 Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0