I Helgen

Har Anna varit hos oss =) Hon kom hit i Torsdags =)

I Torsdags fick jag vara hemma från dagis för vi råkade sova lite länge, Haha
Men då fick jag istället följa med Mamma på jobbet när Anna hade kommit. På Mammas jobb fick jag hjälpa till o bära lite disk och så fick jag hjälpa till o plasta bröd, det va jätte roligt. Sen fick jag självklart lite fika oxå o det va super gott =)

Efter jobbet åkte vi på Birsta o kikade lite, Anna handlade lite julklappar till mig o Thilo men eftersom jag va helt sjövild o inte kunde vara stilla en sekund så gav Mamma o Anna upp ganska fort o så åkte vi hem. Vi stannade först å Max o köpte med oss hamburgare =)

I Fredags åkte Mamma o Anna till Graninge för att gå på Mattias Nordlanders begravning och eftersom det va jätte dåligt väder (storm, snö o Regn) så tog dom sig knappt fram till Graninge. Dom fick köra 40-50 km/h hela vägen så resan tog lite mer än 2 timmar o den brukar ta 1 timme.
Så eftersom vädret va så dåligt o väglaget inte alls va bra o Annas däck va som att åka med sommardäck så bestämde dom sig för att inte försöka ta sig tillbaka till Sundsvall, så Mamma sov hos Mormor och Anna hos sin Mamma.

På Lördagen va det bättre väder o vägen va bar igen så då kunde dom åka hem. Men innan dom kom hem va dom på Birsta en sväng o sen på Ica o handla tacos så det tog jätte lång tid innan dom kom hem och jag hann ringa till Mamma flera gånger för att fråga vart dom tagit vägen.
Men tillslut så kom dom hem o då gjorde dom mat o sen åt vi. Efter det va klockan så mycke att det blev film o gotta en stund o sen va det läggdags.

Idag är det Söndag o klockan är nu 12 o vi har hunnit kliva upp o vi har ätit frukost och Anna har hunnit gett sig iväg hem mot Uddevalla igen. O Jag ska nu leka med Cleo =)

Hoppas nu haft en bra helg allihop.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0