Fyller på Önskelistan

Japp jag kom ju på att jag sjkulle ha haft ett par nya skridskor oxå. Annars kan jag ju inte vara med o åka något när Mamma o Bobbas ska åka =)

Mamma ska mäta fötterna på mig så ni får veta hur stora dom ska vara =)


Idag ha jag varit hemma o myst hela dagen. Hade nattlinne på mig fram till lunch tid och sen ha jag grejja med allt möjligt här hemma.
När Thilo sov va jag o Mamma in till Morbror Fredrik och satte upp julgardiner i köket hans o så fick han en ljusstake  i fönstret =)

Efter middagen gick jag till Verna o lekte o när dom skulle gå o äta middag på Pizzerian så fick jag följa med =) Mamma, Bobbas och Thilo kom precis då för dom skulle gå på kiosken o köpa dricka dom =)

Men nu är det dags att sova. Ska ju på dagis imorgon.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0