2 December

Ja det är dag det. När Mamma kom hem från jobbet idag va det bara jag som va vaken. Jag satt o kramades med Tigra jag o försökte få henne att vakna så hon kunde håla mig sällskap =)

Men när Mamma kom hem så satte vi oss i soffan o myste o tittade på barnprogram och sedan när Bobbas och Thilo vaknade så gjorde vi frukost o efter det tog vi o bakade pepparkakor o lyssnade på jul musik =)



Lite bilder från Pepparkaksbaket. (Synd bara att Mamma har en VÄRDELÖS kamera)


När det va färdig så gick jag till Filippa o där va jag kvar tills det va dags för middag och morfar, Sara och Oliver kom o hälsade på. Vi åt mat och sedan fikade vi och Mamma fick paket. Hon ha tydligen namnsdag hon så hon fick en pressent. Det va 2 st adventsljusstakar =)
Jag har även tittat i leksakskataloger och målat i målarböcker med Sara =)

Nu har dom åkt hem o det är dags för mig att sova.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0