I Östersund =) 25-28 Augusti

I Torsdags åkte jag till Pappa.
Han kom o hämtade mig med Tågen den här gången oxå =) Sanna körde oss till tågstationen så att vi slapp åka med bussen.
Mamma hade packat med fika som vanligt som jag hade valt själv. Risifrutti saft och hallon kexchoklad =)


Här sitter jag på tåget =)


Hemma hos Pappa ha vi varit i lekparken o lekt o så ha vi ritat o tittat på film o massa annat roligt =)
Men jag är inte riktigt mig själv. Jag är mest trött o seg, Sitter hellst inne o myser faktiskt. O det är ju inte likt mig.
Mamma la märke till det innan jag åkte oxå. Men jag brukar ju kunna bli så jag, Blir ju sällan sjuk. Blir lite små hängig o sen vänder det o så bli jag pigg igen =)


Frukost hos Pappa =)






Bus i lekparken =)


Ja det va min helg hittills. Jag blir ju kvar tills på Söndag så det kan hinna hända mycke till. Hoppas Pappa knäpper mer bilder oxå bara.
Jag måste säga åt han det.

<3 Puss Puss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0