Hemma igen =)

Ja ni igår va jag o gjorde något riktigt häftigt och roligt =)
Jag, Pappa o Paula va iväg o klättrade på riktigt. I riktiga berg men ina o allt.
Det va jätte häftigt o jag klättrade ända upp till toppen, Typ 15-20 meter från marken va jag.
Ni ska få se bilder så fort Pappa mailat dom till Mamma =)

Idag är det Tisdag o jag är nu hemma hos Mamma igen =) Det gick jätte bra att åka tåg hem med Pappa o Mamma stog o väntade på mig när jag kom fram till Sundsvall =)

När vi kom hem så kom Linda, Saga o Liam till oss =)
O så hade Mamma satt upp poolen så jag, Alex o Lill Tindra badade lite o sedan va jag ute o lekte med Cleo ett tag o sen gick vi int till Cleo o lekte tills nu.
O nu är det dags att sova.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0