En dag med alla mina kompisar =)

Japp idag ha jag varit ute o busat med mina kompisar hela dagen lång som vanligt =)
Gick ut direkt efter frukost o sen ha jag bara varit in snabb svängar under dagen.

Vi har badat o byggt kojja o lekt i lakparken och så ha jag varit inne hos Cleo en hel del. JAg fick även vara där medans Mamma o Bobbas åkte på Ica o lämnade en massa kläder o handlade lite =)

Jag o Mamma har även städat hela mitt rum o det tog nog 2 timmar det. Usch vad stökigt jag hade. O som vanligt så tro jag att jag lät Mamma göra det mesta, Haha

Jag ha fått Mammas gamla stereo idag oxå o några skivor som hon hade när hon va liten så när vi städade spelade vi lite Westlife o Caramell. Haha
Bobbas tyckte vi va konstiga =)

Men nu ska jag sova för imorgon kommer "Kusin" Caroline hit o leker med mig medans Veronika o Stefan ska handla i Birsta =)

Natti Natt

<3 Puss Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0