9 Augusti Dagis o Kalas =)

Idag är det ingen vanlig dag, nej idag är det ingen vanlig dag för idag är det Bobbas födelsedag, HURRA HURRA HURRA!!!!


GRATTIS Bobbas på din dag =)

Han fick jätte mycke braiga pressenter, Av oss fick han en limpa cigg, dubbel Nougat, 2 tändare och ett par skor. Haha. Han hade sagt till Mamma att hon inte fick köpa något så hon köpte sådant som han behöver, Alltså Cigg o tändare, Haha
Skorna köpte hon bara för att Intersport sålde en massa skor för 50kr.


Inte så tokigt för 50 kr va?



Eftersom dom va så billiga så köpte Mamma ett par till mig oxå =) Hon är såååå snäll o dom är så fina =)

Vi har haft främmande av Morfar, Sara, Oliver, Monica, Gammelfarmor Alva, Hans o Inga, Det va jätte roligt att träffa dom men som vanligt så hade jag ingen ro att stanna hemma så jag fikade lite o sen sprang jag iväg o lekte med Cleo =)
Men när Glassbilen kom så va jag snabb hem ska ni veta. Mamma sa Nej med Sara köpte glass till mig. Så snällt av henne =)


Men nu måste jag ju även berätta hur min dag började.
Mamma väckte mig strax efter 8 på morgonen o så tidigt är jag ju inte van att kliva upp. Mamma trodde jag skulle bli sur men jag satte mig bara upp o gav henne en kram o sa du är den bästa Mamman =)
Sen klädde jag på mig o åt frukosten o sen gick vi till DAGIS =) =) =) =)
O oj vad roligt jag har haft på dagis, Jag har lekt o busat hela dagen lång o vi ha mest varit ute o lekt.
Men jag har även fått vara inne o flyttat alla mina saker över till Karlavagnens avdelning. Jag är ju stora tjejen nu o ska få gå med dom stora barnen. Det ska bli hur roligt som hellst =)

Efter dagis gick vi hem o gjorde tårta till Bobbas o sen ha jag varit ute o busat medans Mamma städade lite =)

Lite bilder från igår




Vi va ju barnvakt till lilla Enya igår o då blev det lek med Thilos leksaker. Dom är ju för liten för att vara på mitt rum.


Nä nu tror jag att jag ska sova så jag är lika pigg o glad imorgon när jag vaknar o ska på dagis =)

<3 Puss Puss <3







Kommentarer
Postat av: sandra

Shit, visst är de sista året för henne på dagis nu? Nästa år börjar hon förskoleklass va? :) Tiden går fort....

2011-08-10 @ 10:23:57
URL: http://beggan.blogg.se/
Postat av: sandra

Fast vi kom fram till hos pappa och Sussie idag att hon blir ju fem nästa år så de är ytterligare ett år innan hon börjar skolan, men de går nog fort ska du se ;) Tyckte de var alldeles nyss du födde Thilo typ...

2011-08-10 @ 22:31:20
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0