5 Augusti

På förmiddagen va vi bara hemma o tog de lugnt. Mamma städade lite.
sen åkte vi på Ica där jag fick köpa lite godis som belöning för att jag hade varit duktig med att göra en sak. Det händer inte ofta så Mamma blev jätte glad.

När vi kom hem gick jag till Cleo o lekte medans Mamma lagade mat.
Tacos blev det till middag o det gillar jag =)
Efter maten gick jag till Cleo o lekte igen, vi pysslade o grejjade. När jag inte ville göra mer så smet jag hem men då kom Camilla efter mig för då hade jag smitit från städningen. O så får man ju inte göra. Jag fick gå tillbaka o hjälpa til o städa o efter det tittade jag o Cleo på film o åt popcorn =)

Jag skulle ha sett film med Mamma men det va roligare hos Cleo så jag stannade där.

<3 Puss Puss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0