4 Augusti Caroline =)

Ja ni i torsdags så kom Carlonie hit till oss. Hon va med oss medans hennes Mamma o Pappa va på Birsta o handlade.
Vi lekte på mitt rum o ute i lekparken o så badade vi en sväng o sen lekte vi mera. Cleo va oxå med oss o lekte hela dagen o vi hade för det mesta roligt.
Men på slutet va det inte så kul eftersom Caroline o Cleo va kompisar o jag inte fick vara med =(

Vi va iväg till Birsta baren o åt lite mat oxå. Vi åt tillsammans med Carolines Mamma o Pappa. Jag o Caroline åt pannkaka o det va gott. Men det va jätte mycke mat. Jag fick 4 pannkakor o inte orkar jag det inte. Haha

Efter maten fick Caroline åka med oss hem igen eftersom Veronika o Stefan inte va klar på Birsta.
När dom kom hade Caroline fått feber så hon va inte alls nå pigg =(

När dom åkte va klockan tok mycke så det blev sängen direkt för mig =)

<3 Puss Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0