16 Augusti Första dagen

Ja idag va det dags för dagis igen då. O idag ha jag börjat på Karlavagnen på riktigt så nu är jag en super stpr tjej =)
På Karlavagnen finns det så mycke roliga o nya leksaker att leka med. O så får jag vara med Cleo hela dagarna =)

Hemma ha jag som vanligt lekt med mina kompisar.

Till frukosten fick jag min första dos av medecinen o den blandade Mamma i mjölken så den smakade inget alls =)
Jag har bara haft lite ont i magen av den som tur är, så jag ha kunnat leka o ha roligt på dagis.

Efter middagen fick jag den andra medecinen o det gick oxå bra men jag hade lite för brottomt ut för att leka med kompisarna så det hände en liten olycka. Jag va visst inte riktigt färdig =( Men efter det va det lugnt o jag va ute o busade till läggdags =)

<3 Puss Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0