12-14 Augsti Båttur med Morfar =)

Ja i Fredags packade vi ihop en massa saker o så åkte vi ut på Alnö där vi hoppade i Morfar o Saras båt =)
Vi åkte vill Åkeröviken tillsammans med Morfar o Saras kompisar Stefan o Ann-sofi som oxå har en båt.
Klockan va ganska mycket när vi kom dit så vi hann inte göra så mycke. Jag satt o ritade lite o så bara.
Sen va det daga att sova o eftersom Jag, Thilo, Mamma och Bobbas skulle sova i samma säng så fick jag lägga mig i den sängen vi skulle sova o Thilo fick somna i Oliver rum så att vi inte skulle väcka varandra.
Mamma hade lånat en MP3 av Sanna där hon hade lagt in en massa sagor till mig eftersom vi inte kunde koppla in oss på någon ström så att det gick o titta på film.
Men det fungerade super bra med sagorna. Somnade direkt =)

På lördagen blev det lek o bad hela dagen, Vi gick även till ett Cafe en bit bort där vi köpte glass.
Jag har kört båt med Morfar oxå. Gummibåten alltså. Flera vändor ha vi åkt o jag fick styra. O jag kunde till o med dra igång motorn på den.

På Söndagen åt vi bara frukost o sen packade vi ihop o åkte ut på Rödön där Hans, Inga, Lisen och Morfars hund Sako va. Där fikade vi med dom o så badade jag o lekte i sanden.
Vi åt även lunch innan vi åkte hemmåt.
Påvägen till Rödön fick jag styra Morfars stora båt oxå. Morfar sa att jag skulle föla efter Stefan o Annsofis båt men jag tyckte nog mest att det va roligt att svänga så det blev lite fel håll, Haha.
påvägen hem från Rödön till Alnö somnade jag sittandes brevid Oliver o sov hela vägen.

Ja det va helgen i båten det o tyvärr så hade Mamma slarvat med batteriet i kameran så det blev inte så många bilder. Men här kommer dom som finns =)



Morfars båt till vänster och Stefan o Ann-Sofis till Höger. Morfars båt ser lite liten ut men den är jätte stor ju. Haha








Stefan sitter på taket o kör, Haha



<3 Puss Puss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0