11 Augusti

Idag ha jag varit en jätte duktig tjej. Inga olyckor alls idag. Men så ha jag inte varit på toa heller o det är väll inte heller bra =(
Mamma har iallafall bokat tid hos doktorn nu iallafall. Så på måndag ska vi dit o jag ska försöka va en snäll o duktig tjej där.

Idag ha jag varit på dagis. O när det va dags att gå hem så kom Mamma med Thilo o Enya i en jätte stor vagn.
Mamma va barnvakt till Enya eftersom Sanna va på körskolan.
När vi kom hem sprang jag iväg till Filippa som äntligen ha flyttat hit till våran gata så att jag kan leka med henne varje dag =)  När Filippa skulle åka bort gick jag till Cleo o lekte istället. Jag fick även bada där med Cleo o efter det så duschade Camilla mig så när jag kom hem till Mamma va jag ren o fin o luktade gott =)

Klockan va efter 9 när jag kom hem så det va bara att hoppa ner i sängen o titta på en film o sova sa Mamma.
Så det är väll bäst jag gör det då =)

Imorgon ska jag, Mamma, Bobbas och Thilo åka iväg med Morfar, Sara o Oliver i båten. Vi ska sova i den hela helgen =) Super mysigt kommer det att bli =)

Natti Natt

<3 Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0