10 Augusti

Jippi dagis idag igen =) Det är verkligen hur roligt som hellst att äntligen få gå på dagis igen.
Jag ha lekt med Cleo hela dagen på dagis o sedean hemma oxå ända fram till läggdags.

O som vanligt så lyssnade jag inte på Mamma o ställde till med riktigt ordentligt krig hemma =(
Mamma blev inte alls glad på mig o jag fick tillslut gå o lägga mig utan film o allt.


Ja så här gör jag då Mamma säger att jag måste gå på Toa, Blev kanske inte så bra.


Surar o gnäller för att jag inte får på mig skorna


Bråkas med Thilo för att han inte låter bli mitt tv-spel


Skit sur för att Thilo inte låter mig vara


Men Mamma han låter ju inte bli o jag vill inte att hanska vara här ju!!


Nej Thilo låt bli!!!


Suris

Ja ni det där va bara början av mina surigheter idag. Det där va direkt efter dagis så ni kan ju tänka er vad jag hunniot med efter det. Men det senaste va inte bara surigheter då va de krig o jag rev hela mitt rum o Mamma blev jätte arg o ledsen på mig =(




Avslutar detta inlägg med bilder från när jag va o klättrade med Pappa o Paula =)





Titta vad jag kan =)




Jag o Paula =)


Oj oj vad högt jag klättrade =)

Detta tyckte jag va hur roligt som hellst o det va jätte spännande o häftigt.
Instruktören eller vad man säger va väldigt imponerad på mig. Att jag klättrade sådär när det va första gången.
Men som Mamma alltid sagt, Jag är en liten klätter apa =)

Tack Pappa o Paula för att jag fick prova på detta =)


<3 Puss Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0