Påsken 2011

Ja ni nu har det varit påsk =)

Det har gått väldigt många dagar sedan jag skrev sist så jag vet inte riktigt vad jag ska skiva.
Men vi tar Påsken iallafall =)

På skärtorsdagen va vi till Morfar, Sara o Oliver o firade påsk med dom. Påskharen hade varit till dom o lämnat ett brev i Morfars brevlåda som jag hittade när jag skulle gå o hämta posten åt dom=)
Han hade varit hem till dom o trodde att jag skulle vara där men det va jag inte så då hade han lämnat en massa ledtrådar som jag skulle följa o i slutet fans en skatt =)
Han hade lämnat en massa godis till mig och såpbubblor o asfaltskritor =)
Jätte snällt av honom.
O Vet ni vart jag hittade skatten?
I tvättmaskinen, tur att Sara inte hade tvättat, Haha =)

Vi åt middag med dom o spelade spel o hade de mysigt =)

På Fredagen va det dags att åka till Graninge för att fira påsk med dom =)
Vi åkte mitt på dan nångång o när vi kom fram så va redan Emma o dom där, Jätte roligt att ha nån att busa med hos Mormor.
Vi va ute mest hela tiden o lekte hela dagarna.
på påskafton så hade påskärringen varit o busat med oss o satt upp lappar lite här o där som jag o Emma fick följa =)
På slutet hittade vi påskkärringen o då fick vi ett påskägg med godis =)
Påskharen hade oxå varit hemma hos Mormor o gömt ägg till mig o  Thilo i Mormors garderob. Det va ännu mera godis o nagelack o klistermärken till naglarna o skor o hårsspännen =)
Massa fint o Massa gott.

På Annandag påsk va det dags att åka hem ifrån Mormor men först skulle vi till Bobbas Mamma på middag o där va det massa folk o så va Caroline och Vidar där så jag hade nån att leka med =) Vi åt o busade o tittade på Hästarna. Den här gången vågade jag till o med klappa på en häst när Bobbas va med =)
Även där fick jag ett påskägg med godis o hårspännen =)

Så jag kan bara säga att jag har haft en kanon påsk =)
Tack för allt gott o fint.


Påskkärring 2010 =)


2011

Jag tror minsann att det är sammma kärring iår, haha =)

Nu ha jag säkert glömt att berätta massor men så blir de ibland.

<3 Puss Puss <3




Kommentarer
Postat av: Maria

Ser att påskkärringen har börjat snusa i år hahaha bläää

2011-05-01 @ 00:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0