Bild Bomb

Japp här kommer en bild bomb från 2 gånger jag ha varit hos Farmor o Farfar med Pappa =)
Från Jul o helgen som va alltså =)

HÖSTEN?








Farfar är med o klättar han med =)


O Helen oxå =)


Gungar med Wille =)



JULEN?


Åker pulka med Paula =)





Paula jag o Wille =)



Paula Jag o Wille


Jag o Paula


FRÅN DEN HÄR HELGEN =)


Jag o Wille =)


Gunga tycker jag om =)


Här va de kalas o Alla balonger hade jag med mig hem oxå. Haha


Tårtan =)


Jag o min nya kusin Hilma =)



Haha =)


Målat naglarna =)


Farmor fixar håret =)


Ute  o busar med Wille


Jag o Hilma igen =)


Jag o Wille =)


Den här tavlan har min Pappa målat till mig =)

Ja det va inte lätt för Mamma att avgöra när bilderna är tagen men hon ha försökt få dom i lite ording iallafall genom att titta på väder o kläder, haha.
Men de måste vara några bilder från i höstas oxå. Dom som ligger överst då o sen kommer julen o sist denna helg som jag va där =)

<3 Puss Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0