4 April 2011

Japp idag är det måndag igen då o alla mina kompisar har varit på dagis som vanligt =(

Jag o Mamma har varit ute i solen o myst en stund idag. Hon tog o hjälpte våren på traven o skottade bort snön från våran gård o kastade ut den på vägen så att dan ska tina fortare =)
Vi hittade även mina översnöade leksaker. En del va trasiga men dom flesta va hela så att jag kan leka med dom i sommar =)

Sen skulle vi oxå göra mina  gips saker som jag fick när jag fyllde år men det får vi göra en annan gång eftersom mamma måste köpa nytt gips. Det gick med andra ord inte så bra, Haha

Sen ha vi tittat på barnprogram, Spelat Tv-spel, byggt pussel o så ha jag fått fram min cykel =)

O så ha jag hunnit leka med Verna =)

Ja de va min dag det. Imorgon blir det dagis för mig =) Det ska bli roligt o så får vi hoppas att dom inte tänker påstå att jag är sjuk igen. Jag vill ju vara där o busa med mina vännder =)

Natti Natt på er =)

<3 Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0