26-29 April 2011

Ja ni denna dagen va jag på dagis o busa med dom få kompisarna som va där.

Sen hämtade Mamma o Mattias mig på dagis o så åkte vi på Skopunkten så att jag skulle få köpa nya stövlar för pengarna jag fick av Mormor eftersom mina gamla gick sönder i Graninge.
Men det blev inte bara stövlar inte.

3 Par skor blev det för dom 200 kronorna som jag fick =)
TACK Mormor =)

Onsdag fick jag oxå gå på dagis =8 Men efter det kom Bobbas o hämtade mig o så blev det Birsta 1 gång till =) Men idag blev det inget till mig. Haha


Torsdag fick jag vara hemma från dagis eftersom jag tyckt det varit tråkigt att vara där när alla andra varit hemma. Så jag ha varit ute o busat hela dagen lång o det ha varit jätte roligt =)

Idag är det Fredag o jag ha varit ute o busat idag oxå.

Men nu är det dags för mig att sova.

Natti Natt

<3 Puss >Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0