18 April

Idag ha jag varit till doktorn =( Det tycker jag inte alls om men imorse när jag vaknade så kissade jag blod o det tyckte inte Mamma va nå bra.
Innan vi åkte dit så fick jag kissa i en burk som Mamma sedan gav till en tjej på Vårdcentalen.
Doktorn sa sedan att jag hade blåsskatarr o måste äta medicin =(

Mamma sa att jag måste äta medicinen även om den skulle va äcklig, Men det va ju inge problem eftersom den smakar banan. Jag bad ju till o med om mer.

Eftersom jag är pigg annars så ha jag varit ute o busat hela dagen. Mamma o Bobbas ha oxå varit ute hela dagen o jag o Alex ha busat massor med Bobbas =) Jätte roligt ha vi haft.







Nu är det dags att sova. Dagis imorgon =)

<3 Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0