15 April 2011

Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjort den här veckan men jag har iallafall varit på dagis o busat som vanligt =)

Sen hemma så ha jag för det mesta varit ute från att jag kommit hem från dagis tills det är dags att sova =)
Verkligen jätte skönt med vår, Det är sååå roligt att vara ute o cykla eller ta en tur med dockvagnen o dockan eller bara att springa omkring med mina kompisar =)

Igår fick jag till o med gå till Kiosken o köpa tuggummi. Dit ha vi inte varit sedan i somras tro jag. Mamma va såklart med oxå o Cleo fick följa med =)

Idag är det fredag o vi ha varit på babysången. Jag ville först inte åka men eftersom Bobbas jobba så mutade Mamma med fredagsmys så att dom fick åka på sången o när vi väl kom dit så va det lika roligt som vanligt.
Efter sången gick vi på ica o handlade gotta o sen åkte vi hem o sen ha jag varit ute o busat.

Har många blåmärken o skrubbsår men de gör inget för det är såååå roligt att vara ute o leka.

Nu är det dags för sängen o imorgon ska jag leka hela dagen o kvällen. Hoppas de blir lite bättre väder bara =)

Natt natt

<3 Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0