7 September 2010

Ojdå nu va det många dagar sedan jag skrev nått här. Men dagarna ha varit sig lika =)
Fast i Lördags va den inte alls sig lik men det gjorde inget alls. Jag fick ju ha Bobbas för mig själv o slippa tjatiga Mamma. Haha.
Mamma va nämligen till Stockholm på minnes stund för sin Farfar, hon tyckte att jag va för liten för att följa med så jag fick vara hemma med Bobbas =) Mamma hade laddat upp med massa filmer o godis så jag hade det kanon =)
Mamma kom hem lagom till läggdags så jag hann säga godnatt till henne.

Sen ha dagarna bara bestått av bus o lek o idag ha jag o Mamma haft en Tindra dag =)
Först va jag på dagis o busade vilket jag Älskar =) Sen när Mamma hämtade mig gick vi hem  o åt lite mellis o efter det spelade vi spel o ritade lite. Sen tog vi en promenad ner till brevlådan för att Mamma skulle skicka nått. Jag cyklade såklart. Påvägen hem stannade vi i "Stora" lekparken så att jag fick leka lite där. Det  va 2 små "bebisar" där o lekte o dom tyckte att jag va jätte intressant. Men dom va för små för att klättra i klätterställningen med mig.
När vi kom hem så lagade vi mat samtidigt som vi spelade ett spel till. Haha o efter maten gick jag ut o busade en liten stund o efter det ha vi målat mina naglar rosa o tittat på film =)

Nu är det dags för sängen. Imorgon blir det dagis o Gympa =)

Natti Natt
<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0