18 -19 September 2010

Vilken kanon helg =)

Jag har äntligen fått åka på en ordentlig båttur med övernattning =) O oj vad mysigt o roligt vi ha haft =)
Vi har varit på Juniskär o där ha vi fiskat o grejja. Jag, Moppa, Sara o Mamma gick även en sväng där o tittade o efter vägen trollade Moppa fram en lekpark till mig så att jag fick busa lite =)

Oliver fick 2 st fiskar som jag tyckte va läskiga, Dom va intressanta sålänge jag stog på avstånd o tittade på dom.

Jag har även fått matat en svan Mamma o Pappa med Ungar. Dom tyckte om limpa dom =)
Ja jag ha haft en kanon helg o jag sov jätte skönt i båten brevid Mamma o Bobbas.

Nu ska ni få lite bilder istället.


Påväg till Juniskär för övernattning med Mamma, Bobbas, Moppa, Sara och OliverOliver fick köra en stund =)

Ja här är vi Påväg till Juniskär =)

Jag sitter med Moppa i båten =)
Här sitter jag med Moppa o kör =)



Olivers läskiga fiskar =)

Bobbas

Bobbas =)

Gungar i lekparken som Moppa trolla fram =)

Jag busar i lekparken som Moppa trolla fram =)

Nu är vi på G hemmåt =)
JuniskärJuniskär JuniskärJuniskär
Jag i båten påväg hem från Juniskär

Bobbas o Moppa

Jag somnade i båten =)

Jag somnade i båten =)

Sover med ögonen öppna

Sover med ögonen öppna. Mamma tycker de ser läskigt ut. Haha


Bobbas o Moppa åker båt lite konstigt dom. Haha


Här ligger det en stor båt under vattnet. Allt man ser är masterna
Här ligger det en stor båt under vattnet. Man ser bara masterna

Ja det va lite bilder från helgen det =)

TACK Moppa, Sara och Oliver för en kanon helg =)

Nu ska jag sova. Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0