17 September 2010

Hum....

I Onsdags kom inte Mamma o hämtade mig på dagis utan det va Morbror Fredrik som kom =) O inte nog med de så hade han paket med sig till mig =) Det va en tokfin Overall och Handskar =)

Overallen jag fick av Morbror Fredrik =)

Den är lite stor men eftersom jag ska bli storasyster så är det lika bra det. Jag ska ju bli stor =)
Sen kanske jag kan ha den nästa vinter oxå säger Mamma =)

Super duper TACK till Morbror Fredrik =)

På Onsdag kväll skulle Mamma o Bobbas på Föräldraträff så då fick jag vara med Morfar, Oliver och Morbror Fredrik. O när träffen va slut mötte vi Mamma o Bobbas på Alnö o så åt vi Pizza där.


I Torsdags va jag på dagis som vanligt o sen när jag kom hem lekte jag en stund men mest sprang jag fram o tillbaka mellan fönster o dörr o försökte se om Mormor, Mats och Morbror Fredrik kom =)
Dom hade varit o hämtat en liten Bebis vovve o skulle komma för att visa upp henne o kramas med mig =)

Ilva. Mormor, Mats o Fredriks nya vovve =)
Super söt är hon =)

Idag är det Fredag o jag ha varit hemma med Mamma eftersom jag inte går på dagis på Fredagar. Vi ha inte gjort så mycke alls. Jag ha varit ute o lekt lite o sen ha vi varit på ica o inhandlat lördagsgotta =)

Imorgon bär det av på båttur med Morfar, Sara o Oliver. Vi ska få följa med på årets sista båttur =) Synd bara att det ska regna men det ska bli mysigt ändå tycker jag, Jag ha ju inte fått sova i nya båten än jag.

Men nu är det dags att sova i sängen, så God Natt på er

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0