14 September 2010

Idag tog jag o vaknade klockan 5 på morgonen o va klar vaken. Det va inte Mamma kan jag lova. Jag vägrade dessutom somna om så Mamma slog på en film o hoppades på att jag skulle somna men icke. det blev nån film till o sen när det va dags att kliva upp för att gå på dagis då sov jag som en stock. Haha. Mamma klädde på mig medans jag sov. 
Men så fort jag vaknade så blev det fart på mig ska ni veta. Satt inte still en sekund i surrade hela tiden. Jag gick till o med hela vägen upp på dagis o det brukar ju inte jag vilja göra på morgonen. Då är ju jag trött o vill sova.
Men hela vägen gick jag utan gnäll, Bara surrade hela vägen upp, Mamma fick inte en syl i vädret. Haha

På dagis ha vi varit hem till en av mina fröknar o hälsat på o så fick vi träffa hennes djur =) Det va roligt.

När Mamma hämtade mig hade hon med mitt fina parapy eftersom det regnade o vil skulle på Ica en sväng.
På bussen påvägen hem träffade vi Ullis, Samuel o Isak =) Jag fick ett äpple av Ulis o så ska jag få ha dagis hemma hos henne i helgen eftersom jag tyckar att det är sååååå tråkigt att vara hemma. Jag vill va på dagis jämt ju =)

Efter middagen fortsatte jag o Mamma med Alfabetsspelet o det kommer bli så fint tycker jag =)

Men nu vill jag se på Lejonkungen så jag ska säga åt Mamma det.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer
Postat av: LillaMy

Vad ni grejar du och Mamma. Riktigt kul att läsa om allt vad ni har för er. Du måste lova att ta kort på spelet som ni gör så att man får se. Blir ju så nyfiken! Tänker på Dig, Mamma och Bobbas ska du veta Tindra lilla. Även på ditt lilla syskon som ligger och sparkar i mammas mage. Ta hand om alla åt mig <3<3<3

2010-09-15 @ 02:20:11
URL: http://snowies.blogg.se/
Postat av: dannie

fin blogg! Allt bra sötnos? PUSS <3

2010-09-16 @ 18:08:39
URL: http://dannies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0