2 Oktober 2010 =)

Idag ha min Mormor o Morbror Mattias varit hos oss. Dom ha varit här för att GammelMormor, Lars o Mammas Mostrar Helena o Malin har varit här o hälsat på o lämnat en vagn o lite annat som mitt lilla syskon ska ha =)

Vi har fikat o ätit mat o jag ha lekt en massa med Malin. Det va roligt tycker jag =)

Sen va vi på IKEA o Birsta en sväng o tittade. Efter IKEA åkte Gammelmormor o dom hem o vi gick in i Birsta huset.
Jag fick pengar av Lasse som jag skulle köpa nå gott för men jag ville inte ha det uten jag tog o köpte en pruttkudde för dom pengarna o oj vad rolig den är =)

Nu ska ni få se lite bilder på kläder som jag fick av Gammelmormor som hon ha köpt på Ullared. O så håller vi tummarna på att Moster Sandra inte sitter hemma o svär över att hon köpt lika. Ite för att det gör nått om det blivit lika men hon tycker säkert att det är roligare om det inte är samma.

Pressenter från GammelMormor som hon köpt på Ullared =)
Pressenter från GammelMormor som hon köpt på Ullared =)
Pressenter från GammelMormor som hon köpt på Ullared =)
Pressenter från GammelMormor som hon köpt på Ullared =)
Pressenter från GammelMormor som hon köpt på Ullared =)

Ja det va nästan allt. Jag fick ettt nattlinne oxå men jag ha redan skitat ner det så det ligger i tvätten. Sen va det ett till par vanliga trosor med Kitty på o 3 par strumpor =)

Nu är det dags för mig att sova.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3



Kommentarer
Postat av: Moster Sandra

pustar ut det hade hon inte men däremot hade hon kollat på blusen men blev ngt annat :)

2010-10-03 @ 21:08:55
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0