29 November

Idag ha vi bara varit hemma o tagit det lugnt. Vi tog till o med lite sovmorgon o sedan låg vi o tittade på barnprogram en stund.

Jag har lekt lite på rummet o tittat en del på barnprogram o så ha jag fått passa Thilo när Mamma gjort något o han ha lega på soffan o sovit. Hon ville att jag skulle kolla så han inte vaknade o ramla ur soffan. Jag tycker det är jätte roligt att få passa honom.
Blev lite sur på Mamma när jag inte fick passa honom när hon skulle ut med Tigra. Hon vågade inte lämna honom med mig ensam sa hon. Så det hela slutade med att vi gick ut allihop. För fick jag inte passa Thilo skulle jag banne mig följa med ut, haha.
Så Mamma fick klä på mig, Thilo och Tigra. Eftersom Tigra varit "Sjuk" i svansen så måste hon ha kläder på sig när hon ska gå ut. Hon får inte bli kall. Tigra har ju inga egna kläder så hon fick låna en tröja av Mamma o ett skärp o hårsnoddar av mig. Haha =)

Tigra i Mammas tröja, Mitt skärp o mina hårsnoddar. haha
Tigra i Mammas tröja, Mitt skärp o mina hårsnoddar runt benen =) Så snygg så. Haha

Jag =)
Jag ville oxå va med på bild o den blev ju bra, Eller? Haha

Jag tror att Tigra tyckte att det va skönt med en tröja, Det är ju jätte kallt ute.
På promenaden fick jag dra Thilo i vagnen o det va roligt, Mamma fick hjälpa mig i uppförsbackarna bara eftersom jag inte orkade.

Sen ha jag tittat i leksakskataloger o berättat fr Mamma vad jag vill ha =) Ska skriva ner en del av de i ett inlägg så ni får se vad jag vill ha. Men jag orkar inte skriva allt eftersom jag vill ha allt som finns i katalogerna. Haha


Nä nu ska jag ta o sova så jag orkar med dagis imorgon =)

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0