28 November

Idag har vi varit på Birsta hela LÅÅÅÅÅÅÅNGA dagen =) Vi åkte dit med kvart i 11 bussen på förmiddagen o va hemma kring 19 på kvällen.
Vi åkte dit med Emma, Daniel, Alex o Tindra så jag har haft roligt trots att vi sprungit i affärer o grejjat. Jag har gått hur mycke som hellst så jag har tok ont i benen. Men jag har fått peka på allt jag vill ha i jullapp o jag ha fått äta hamburgare o jag ha fått busat. O jag ha ju fått träffa Tomten oxå, fast Mamma fick bära mig dit, jag tycker Tomten är läskig. O när vi satt o åt hamburgare så kom det 2 starwars gubbar o skrämde mig så jag höll på att springa därifrån =(

På Ica blev jag jätte trött o jätte arg så de va väll kanske mindre roligt men det gick över när vi stog o väntade på bussen för då höll vi på att frysa ihjäl. Usch o fy vad kallt det va. Trots att jag hade overall på mig. Vet inte hur kallt det va då men nu är det 15 minus iallafall. Inte alls roligt att vara ute då.

När vi kom hem packade vi upp det Mamma hade handlat o sen blev det mys i soffan o titta på barnprogram =)

Nu är det dags att sova för jag är helt slut efter denna dag.

<3 Puss Puss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0