LillaSyster eller LilleBror

Ja det är frågan det.
Jag funderar så det knakar. Vad vill jag ha.

När Mamma o Bobbas berätttade det för mig för ett tag sedan så trodde jag inte på vad dom sa.
Mamma sa att hon har en Bebis i magen o jag svarade nej flera gånger o tillslut sa jag med gråten i halsen.

JAG VILL INTE HA NÅN LILLASYSTER ELLER LILLEBROR, JAG VILL BARA HA EN KATT!!!!

Då skrattade Mamma åt mig  tyckte att jag va söt =)

I Lördags när vi va på Birsta så tyckte jag att det va dags att bebis kom ut ur magen så att jag kunde få min Lillasyster någongång.

JAG VILL HA EN LILLASYSTER!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha vilken söt reaktion! Kul att hon är glad över det hela nu iallafall :D

2010-05-12 @ 22:30:40
URL: http://www.lifeofj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0