Paradisbadet =) =) =)

Idag har vi varit på Paradisbadet hela dagen lång o vi har haft det jätte bra. Hur roligt som hellst har det varit. Jag har åkt alla rutchkanor. Stora och små o alla va lika roliga =)
Har haft riktigt ordentligt roligt idag.
Lång resa dit va det men det gick bra ändå. Det va bara en liten stund på slutet som jag blev lite less.

När vi hade badat klart fick jag basta med Sara och Stina o sen fönade Stina mitt hår o kammade det så det blev jätte fint =)
När vi va klara åkte vi på Max o åt hamburgare, Jag fick ett glas med NickeNyfiken på =)

Sen åkte vi hem o jag sov hela vägen hem.

<3 Puss Puss <3

Paradisbadet =)
Detta är den enda bilden vi fick från Paradisbadet. Inte lätt att ha kameran med sig i vattnet inte. O jag satt ju inte stilla en sekund på en torr plats. Men när jag fick en glass kunde jag sitta stilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0