Önskelistan igen

1: kläder av alla slag, även strumpor och trosor. Storlek 104 och uppåt ska det vara.

2: Typ Vindjacka och Byxor

3: Gummistövlar (Mina fötter är 15cm o jag vill gärna att stövlarna är 1,5 cm större)

4: Pussel o Memory eller annat spel för barn i min ålder

5: Play-Doh deg

6: Målarböcker o pennor

7: Tejp o Klister

8: Maxipärlor (Det är väldigt stora pärlor som du pygger pärlplattor med. Du hittar dom tex på barnenshus)

9: Hårsaker

10: Påslakan med Tingeling, Disney Sesorna eller Hello Kitty.

11: Små väskor Älskar jag. Hittade en Tingelingväska på KappAhl

12: Sommarleksaker Tex Hinkar o spadar mm

13: En egen stol. Stora tjejer sitter inte i bebisstol

På IKEA hittar ni denna och den kostar 399:- Svart ska den vara

14:
Den här jackan ha jag bloggat om tidigare och jag vill fortfarande ha den. Hm är det som har den o den kostar 299:-

Ja nu har ni lite att fundera på. Köper nu leksaker vill Mamma att det ska vara något litet som går att stoppa i en låda. Haha. Hon tycker att det börjar bli trångt på mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0