Lördag idag =)

Det va ett tag sedan jag uppdaterade nu men Mamma har inte orkat. Först o främst för att hon ha jobbat sent o så ha hon inte mått nå bra. Men nu är det dags att berätta lite om veckan som varit.

Jag har varit på dagis som vanligt o busat med ala mina kompisar. Det är verkligen jätte roligt på dagis =)
Hemma har jag lekt med mina nya saker o så ha jag lekt med Rasmus.

Den 24 Mars va ju min riktiga födelsedag så då kom Moppa hit med en liten pressent. Det va pennor o en målarbok =)  Vi fikade o ritade lite o sen va det dags för sängen.

Annars har vi faktiskt inte gjort så mycke mer.

Idag ska vi bara ha en lugn o mysig lördag för oss själva =)

Mycke film o kanske lite gott oxå?? Mamma får jag det??

Nu ska jag bada.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart att du ska få lite gott hjärtat mitt =)

2010-03-27 @ 14:53:10
URL: http://beatrisanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0