Långa dagar

Ja i veckan har det varit långa dagar o kommer fortsätta så. Mamma jobbar till 18 o Bobbas till 17 hela veckan så jag får vara på dagis tills Bobbas kan hämta mig.

Hemma hinner jag inte med så mycke eftersom jag kommer hem sent o så är jag väldigt trött. Bada ha jag gjort varje dag för att hålla mig vaken tills Mamma kommer hem. Sen ha vi ätit middag o sen har jag lagt mig i sängen o tittat på film o där har jag blivit kvar sedan. Hehe

Men det är roligt att vara på dagis. Jag får vara på en annan avdelning när jag är kvar så länge o det tycker jag är jätte spännande =)

Tråkigt att jag inte hinner vara med Mamma så mycke men hon ha lovat att hon ska hämta mig tidigt på fredag iallafall för då jobbar hon inte på bageriet =)

I helgen ska vi ha kalas för mig. Hoppas alla har fått sin inbjudan.

Upprepar igen att på lördag klockan 15 är det kalas för alla på Mormors sida och på Söndag klockan 14 är det för alla på Morfars sida. Är det någon som inte tillhör någon sida men vill komma ändå så är ni självklart välkommen vilken dag ni vill. Hehe

På lördag efter kalaset ska vi vara hos Jonas o Maria o äta middag o mysa med dom =) Ska bli roligt. Denna gång är även Emma hemma så jag har någon att busa med. Jag ska till o med få sova hos dom =)

Men nu ska jag busa vidare.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0