Kalas =)

Ja i lördags va det dags fr mitt första födelsedagskalas =)
Mormor, Mats, Mattias, Fredrik, Sandra, Henke, Maria, Jonas, Emma, Jenny, Micke, Nellie och Emelie kom hit o grattade mig =)

Jag fick jätte fina pressenter o hade jätte roligt med tjejerna =)

Efter kalaset åkte jag med Maria, Jonas och Emma hem till dom för vi va bjuden till dom på middag o övernattning =)
Det va jätte roligt det oxå. Busade massor med Emma, lekte på rummet o vi va ute o vi blåste såpbubblor o massa annat roligt. Sen somnade vi gott tillsammans.

Här kommer lite bilder från kalaset.



Lördags tårtan som Momma köpt till migDen andra Lördagstårtan som Mamma hade köpt



paket öppning på morgonen

Här kommer Pressenterna =)

Från Mamma o BobbasFrån Mamma o BobbasFrån Mamma o Bobbas
Detta fick jag av Mamma o Bobbas =)

Skor från Momma o MatsFrån Momma o MatsMomma o matsMomma o MatsMomma o Mats
Allt detta fick jag av Momma o Mats =)

Från Mattias
Dom här böckerna fick jag av Morbror Mattias =)

Från Fredrik
Det här pysselpaketet fick jag av Morbror Fredrik =)

Moster Sandra och Henke
Från Moster Sandra och Henke

Jonas, Maria o Emma
Från Emma, Maria o Jonas

Nellie, Emelie, Jenny o Micke
Från Nellie, Emelie, Jenny o Micke

Av GammelMormor fick jag ett Pressentkort på Hm som ser ut som ett kontokort =) Jag är jätte stolt över att jag ska få gå o köpa kläder själv med mitt fina rosa kort =)



Sen va det dags för kalas nr 2

Morfar, Sara, Oliver, Fredrik, Nilla, Gammel farmor Alva, Hans, Inga och Lisen kom på det kalaset =)

Tårtan som Mamma hade köpt =)
Den här tårtan hade Mamma köpt till det kalaset =)

Inga, Lisen och Gammelfarmor AlvaJag o Nilla ska spela  mitt nya spel =)Mamma, Jag o BobbasMoppa o Fredde

Här kommer pressenterna

Från Moppa, Sara o OliverMoppa, Sara o OliverMoppa, Sara o Oliver
Detta fick jag av Moppa, Sara och Morbror Oliver =)

Nilla, Stina, Ante o Gammel Farmor Alva Nilla, Stina, Ante o gammelfarmorNilla, Stina, Ante o GammelfarmorNilla, Stina, Ante o GammelFarmor
Detta fick jag av Nilla, Stina, Ante o GammelFarmor Alva.
Sen fick jag även Målarbcker o ett Lotto spel av Stina =)

Hans o Inga
Detta fick jag av Hans o Inga =)

Från Saras Farmor Lisen
Detta fick jag av Saras Farmor Lisen =)

Ja som ni ser har jag fått massor med fina saker.
Tack så jätte mycke för allt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0