4 Mars

2 Dagar till avklarade på dagis o avslutade med med skrik. Hehe

När Mamma hämtar mig på dagis är jag på bra humör, men så fort vi kommer utanför dörren på dagis så bara måste  jag skrika lite. Eller lite blir det inte, jag skriker hela vägen hem o sen ca 10 min ute i hallen.
När jag är färdig med det går jag till Mamma o frågar vad vi ska hitta på för roligt.

Både igår o idag har vi läst saga o tittat på film när vi har kommit hem o efter det har vi bakat till mitt kalas.
Igår gjorde vi snoddas och havrekakor och idag har vi gjort Sirapskakor och chokladsnittar =)

Vi har oxå varit iväg på ica o handlat lite o hämtat ett paket med badkläder som Mamma beställt. Vi ska ju åka på Paradisbadet på Lördag så då behövs badkläder.

Efter Ica blev det middag o sen har jag lekt å rummet.

Morfar, Sara och Oliver va o hälsade på oss en liten stund igår oxå. Det va roligt =)

Men nu ska jag lägga in lite bilder och sen är det snart dags för sängen.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3


Lite suddiga bilder men man kan ju inte stå still när man tränar inte. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0