Uppdatering

Det blir en del bilder i detta inägg, va ju som några dagar sedan jag skrev nått. De är lättare att minnas med bilder =)


Tisdagen den 15 Juni kom Morbror Mattias till oss. Han ville umgås med oss o så skulle han på MQ rean som starta klockan 7 på Onsdag morgon. Han är bra knäpp han =) Han kom till oss på förmiddagen så vi han göra massa bus =)
Vi va tex ner till lekparken vid Pizzerian =) Det tyckte jag va jätte roligt.


Ja där ha ni en Massa bilder på de =)


Onsdagen den 16 Juni fick jag vara på dagis i ca 2 timmar =) Då kom Momma o Mamma o hämtade mig för vi skulle åka på Birsta o kolla med Momma o Mattias. Det blev lite kläder o annat kul =)
Vi träffade även Josefine o Ante där =) Jag fick en glass av dom.
När vi varti klart på Birsta körde Momma hem oss eftersom Mamma skulle på möte på Alnö Bageri. Jag fick vara hemma med Bobbas o busa ja =)

Torsdagen den 17 Juni fick jag komma hem tidigt från dagis =) Det va halv fint väder så det slutade  såhär =)




Så här trött va jag efter den dagen. Mamma skalade potatis o jag orkade inte vänta. Haha

Den 18 Juni va Mamma o Bobbas på sjukhuset o kollade på mitt syskon som ligger i Mammas mage =)
Mitt syskon som ligger i Mammas mage =)
Här är den lilla =)



Här låg jag o sov när Mamma, Jossan o Ante kom hem i Fredags =)
Mamma hade varit o jobbat på Alnö Bageri o jag va så trött så jag vägrade vakna som vanligt.


Den 19 Juni är det idag =)
Vi har varit ute o åkt båt med Morfar, Sara o Oliver. Vi åkte till stan för att Morfar ville tanka båten o sedan la vi till i gästhamnen o klev iland. Vi gick in på stan en sväng o tittade på de omtalade brölloppet o så åt ja glass o korv =)
När vi lagt till hemma på Morfars brygga va det middagsdags så vi hoppade in i bilen o åkte på ica o handlade o sedan hem i grillade. Blev sen middag me de va gott o jag hann leka med mina kompisar en stund =)
På kvällen blev det mys med chips o godis =)






Ja det va båtturen o stadsturen i bilder det =)

Nu är det natten

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0