Fredag o mys med Morbror

Ja idag är det fredag =)
Va på dagis till efter lunch, Då kom Mamma o hämtade mig =) Jag hade precis lagt mig i vilrummet för att sova en stund men jag flög upp lika fort kan jag lova.

När vi kom hem va Annie hos oss. Hon färgade håret på Mamma o sen kom Morbror Fredrik till oss eftersom jag skulle vara med honom när Mamma jobbade.

Vid 3 tiden hoppade vi in i bilen o körde Mamma till jobbet sen åkte vi hem till Fredrik o grejjade lite. Sen åkte vi tillbaka till Mammas jobb o så fikade vi lite o sen åkte vi hem till Bobbas o så ut till Fredrik igen för han hade glömt något.

Klockan 6 slutade Mamma så då hämtade vi henne o så köpte vi med oss Pizza hem o sen ha jag lekt med Alex o Tindra en stund.

Nu ska jag sova så jag orkar med den långa dagen som kommer bli imorgon.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0