9 Juli 2010

Idag ha vi bara varit hemma o busat. Jätte varmt ha det varit.

Jag har lekt med Alex, Tindra, Rasmus, Wilda, Verna o en massa fler. Badat i min mini pool ha jag gjort oxå :)
O senare på kvällen fick jag bada med Thea i hennes STORA pool =) Alex va oxå med.

O änne senare på kvällen så satt jag i Emma o Daniels säng o tittade på film. Då kom Mamma springandes in o hämtade mig för att jag skulle få se något.

Denna fick jag se

Lissebergs Kaninen seglade förbi ovanför oss =)

Den tyckte jag va jätte häftig.
Eftersom den flög så lågt som den gjorde trodde vi att den landande någonstans så vi tog en promenad för att så om vi hittade den men det gjorde vi inte =(
När vi kom tillbaka efter promenaden så va det dags för sängen.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0