7 Juli 2010

Idag ha vi varit in till stan på Gatufesten =) Mamma tyckte att jag skulle få åka lite karusell =)

Karuseller på Gartufesten
Denna provade jag åka men efter typ 3 varv ville jag inte åka mer. Tyckte inte att det va så roligt. Bobbas fick lyfta av mig.

Prinsess hoppborgen
Sen provade jag hoppborgarna vilket inte heller va så överdrivet roligt. Det är inte så roligt när man är ensam ju. Skulle ha haft en kompis med mig. Sessa borgen va väll bäst av dom, rutchkanan va inte alls rolig, men det va bara för att  jag va för snabb upp i den. Hade jag väntat på att Mamma fått fram byxorna så hade det säkert varit mycke roligare. Det va inte så skönt att bränna rumpan.

Men sen fiskade jag iallafall upp en påse med en jätte söt Nalle i :)

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0