Söndag idag.

Slö dag som Mamma bruka säga. haha.

Igår va vi till Morfar, Sara och Oliver o hälsade på, vi skulle tacka Morfar för hjälpen av golvläggningen. Han fick wiskey av Mamma o Bobbas o av mig fick han en teckning o en kram. =)

Vi stannade o åt middag där med Sara och Oliver, Morfar åkte på hokey med några som han jobbat med.
Jag fick en hello kitty låda med play-doh deg i utav Oliver som tack för att jag hittade hans kamera i snön.

Tack så mycke Oliver.


Lika söt som vanligt såklart =)





Just nu sitter jag och bakar med min nya deg.



Det är jätte roligt. Men nu vill jag gå ut o leka så nu får Morbror Fredrik ta o vakna o komma hit så vi kan gå ut. Mamma ska ju städa hans bil o hon vägrar gå ut innan han kommer. hon tycker att de är så kallt ute.

Nu ska jag baka vidare. Skriver kanske mer sedan.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0