Drakborgen med mera

Ja i Tisdags va ju jag o Mamma på drakborgen så att jag fick vara med Pappa =)
Jag hade jätte roligt där. Pappa åkte hit med en kille som hade sin dotter med sig. Hon heter Majken o är 3 år =)
Vi busade hela dagen o ingen av oss ville hem när det va dags för det.
Men Mamma lovade att vi skulle åka dit fler gånger =)
Vi ska ju dit med Nova när hon kommer hit o så kanske vi kan åka dit med Rasmus nån dag.

Här kommer lite bilder




Här va jag o Mamma påväg til ica i onsdags när det snöade så mycke.


Här är vi påväg hem från Ica.

Bygger pärlplattor medans Mamma o Bobbas lägger golv i köket

Titta va jag hann med medans Mamma och Bobbas la golvet i köket. Jätte roligt att bygga pärlplattor. Men nu har jag slut på pärlor så jag önskar mig nya när jag fyller år. Det ska vara stora pärlor så det är lätt för mig att lägga plattor med dom.

Har inte riktigt kolla på vad vi gjorde när eftersom jag inte bloggat på ett tag. Men det har inte fungerat att lägga in bilder så därför har jag inte bloggat något.
Det kommer mera snart. Måste bara hitta kortläsaren.

<3 Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0