5 Januari

Dagis idag då =) Har varit tok kallt ute idag så vi har varit inne hela dagen.
Mamma hämtade mig ett som vanligt o när vi kom hem fortsatte vi med städningen o lite annat. Sen kom Morbror Fredrik o hälsade på oss en stund.
Ville ju vara med han igår, men det gick tydligen inte.

Sen ha jag lekt på rummet o så ha jag provat kläder. Mamma ha nämligen varit o fyndat lite kläder till mig idag =)

Kläder från Mamma =)
Kläder från Mamma =)
Kläder från Mamma =)
Kläder från Mamma =)
Kläder från Mamma =)
Kläder från Mamma



Så här såg prislappen ut på alla plagg utom Jackan som gick på 50 kr. Kanon priser o Jackan ha jag tittat på många gånger alltid tyckt att det är för mycke pengar för något hon inte kommer använda så ofta. Det är ju inget man är ute o busar i direkt. Men 50 kr va det lätt värt =) // Mamma Bea

Nu är det min tur att skriva igen Mamma!!

Jag måste ju berätta att jag har kissat på toan idag oxå =)

O så ha jag fått en ny pall av Mamma o Bobbas så att jag kan sätta mig på toan själv o så är den så lätt att jag kan flytta den själv till handfatet så att jag kan tvätta händerna =)

Kanon dag har det varir idag o imorgon är vi lediga allihop så då ska vi sova länge o bara mysa hela dagen =)

<3 Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0